PLANUJESZ INWESTYCJĘ DEWELOPERSKĄ
Chcesz się przygotować i zaplanować marketing.
Chcesz się przygotować i zaplanować marketing.
Chcesz zdobywać więcej klientów i sprzedawać szybciej.
Chcesz upewnić się że marketing Twojej inwestycji osiągnął już wszystko w tym sporcie.
Od 2015 prowadzę firmę The Cats Marketing Managers. Realizujemy projekty marketingowe dla topowych marek z branży deweloperskiej.
Dostarczamy opiekę marketingową projektu deweloperskiego w formule od A do Z lub jej poszczególne fragmenty, których potrzebuje klient.
Strategia / Branding inwestycji / strony www / wizualizacje / materiały sprzedażowe i karty lokali / kampanie Google i FB / Social Media / portale nieruchomościowe / video.
Dobrze znamy specyfikę marketingu dla nieruchomości, wszystkie jego jasne i ciemne strony, wyzwania oraz tips & tricks. Nasza wiedza w 100% bazuje na praktyce.
Po dziesiątkach rozmów z dużymi i małymi deweloperami i zrealizowanych projektach, znam najczęściej popełniane błędy w promocji i sprzedaży inwestycji, a co najważniejsze wiem, jak ich uniknąć i zrobić marketing dobrze!
Zapraszam Cię na mój profil na LinkedIn. Tam możesz sprawdź moje doświadczenie zawodowe. Odwiedź też Facebook The Cats i zobacz jakie projekty zrealizowaliśmy.
Nie popełniaj kosztownych błędów. Działaj sprawnie i skutecznie. Przyjdź do mnie po gotowe rozwiązania i sprawdzone przepisy na promocję Twojej inwestycji deweloperskiej.
Jest to 15 minutowa, niezobowiązująca, rozmowa telefoniczna podczas której poznamy się oraz opowiesz z czym się mierzysz i w jakim dokładnie obszarze i zakresie chcesz zasięgnąć porady. W przypadku tematów technicznych, jak konfiguracja kont reklamowych, usług analitycznych czy webdevelopmentu – konsultację poprowadzi specjalista z danego obszaru.
Przesyłamy Ci pro-formę po opłaceniu której ustalamy termin i kanał naszego spotkania.
Może być to konsultacja telefoniczna lub video.
Używamy wszystkich najpopularniejszych video komunikatorów ze specjalną rekomendacją Google Meet.
W 60 minut, konkretnie i po partnersku omówimy Twój temat i nurtujące Cię kwestie.
(upewnij się przed spotkaniem, że gdyby zaszła taka potrzeba, możesz udostępnić widok swojego ekranu w wybranym komunikatorze).